1

Temat: Kontynowac, czy nie?

Bede teraz kończył 2 miesiąc ACT.Jestem z tego treningu, a raczej z jego efektow zadowolony(srednio przyrosty w każdej partii ok.
3 cm).Jak myslicie, powinienem przejsc na inny plan(czyt.
mase) czy powinienem kontynowac jeszcze ten?

2

Odp: Kontynowac, czy nie?

kontynuacja bedzie wskazana jak dobrze rośniesz a na zle ci to nie wyjdzie

3

Odp: Kontynowac, czy nie?

Trening ten powinno się robić przez 8 tygodni. Jeśli jednak kończy się ten okres, a u Ciebie nie było zastoju w efektach to myślę, że możesz go kontynuować.  Ewentualnie możesz zacząć coś brać na podkręcenie efektów. Ja jestem początkująca, ale zależy mi na zrzuceniu jeszcze kilku kilogramów i dopiero rzeźbieniu mięśni. Wspomagam się spalaczem tłuszczu www.trizer.pl. Efekty są zauważalne. Z czystej ciekawości spytam czy masz własny sprzęt czy na siłowni wykonujesz ćwiczenia? Bo jednak dostęp do 12 urządzeń podczas treningu to duże wyzwanie jak na siłowni ćwiczy kilkanaście osób.

4

Odp: Kontynowac, czy nie?

No właśnie efekty mnie zadawalaja.Jednak chciałbym je jeszcze polepszyć To mój plan treningowy:1.
Prostowanie nóg (czworoglowe ud) 3x152.
Rozpietki w siadzie na maszynie (klata) 3x123.
Wyciskanie sztangi w lezeniu na płaskiej (klata) 3x124.
podciąganie sztangi wzdluz tułowia (naramienne) 3x155.
Wyciskanie sztangi sprzed głowy (naramienne) 3x156.
ściągnie drazka w siadzie szerokim uchwytem- nachwyt/podchwyt (najszersze grzbietu) 3x157.
Unoszenie tułowia z opadu (proste grzbietu) 3x158.
Sztruksy (kapturowe) 3x159.
Uginanie ramion ze sztangielkami- uchwyt młotkowy (biceps) 3x1510.
Prostowanie ramion na wyciągu (triceps) 3x1511.
wspięcia na palce+ obciazenie (lydki) 2x20Brzucha nie ma bo robie go osobno.Daloby sie pozmieniać poszczególne cwiczenia na bardziej "efektywne" i ew.
coś dołożyć ?Czekam na propozycje

5

Odp: Kontynowac, czy nie?