Temat: co byscie zrobili ?

co byscie zrobiuli gdybyscie niebyli zadowoleni ani trohe ze swojego wygladu ?
hodzi glownie o: tluszc na dole cycków (lipomastia)
na tylku i na nogah i brzuchu nie dużo ale lata jak sie biega i jak jest gorąco to sie rozpływa ; robilibyście masę ?????(mam mało masy miesniowej) czy pierw spalilibyście to wszystko a później walili mase????????

2

Odp: co byscie zrobili ?

na lato bym spalił zbędny tluszcz bon po co mi w wakacje ... zebym sie mial wstydzić na plazy: ... spal i nie patrz masy masę zaczniesz robić za2 miechy big_smile po wkaacjach

3

Odp: co byscie zrobili ?

ja bym jechał na twoim miejscu caly czas na mase....
dobij do stoFki i wycinaj

4

Odp: co byscie zrobili ?

co byscie zrobiuli gdybyscie niebyli zadowoleni ani trohe ze swojego wygladu ?
hodzi glownie o: tluszc na dole cycków (lipomastia)  na tylku i na nogah i brzuchu nie dużo ale lata jak sie biega i jak jest gorąco to sie rozpływa ; robilibyście masę ?????(mam mało masy miesniowej) czy pierw spalilibyście to wszystko a później walili mase????????
nic tylko wziasc ziolo na odwagę i szyja na szynę tuz przed nadjeżdżający pociąg

jak przeszkadza ci tluszcz na dupie, nogach i brzuchu to ostro dawaj z aerobami

co do klaty to tym bym sie akurat nie przejmował zbytnio - wierz mi lub nie, ale spoleczenstwo polskie ma wieksze problemy na glowie niz idąc ulica gapić sie komuś na suty czy sie rozplywaja, stwardnialy komus, otoczki maja wyglad elipsy, są ładnie okragle, maja 3cm srednicy, sutki są zapadłe do srodka
jak az tak zle sie z tym czujesz, to dawaj na masę (klata tez wtedy lata podczas biegania) albo wyrob sobie klatę a'la karateka - oni codziennie robią po minimum 100-15 seiken - pompek (mali, zbici miesniowo, ale klata juz nie lata)

zresztą klata jedynie nie lata chudzielcom, którzy bezpośrednio pod skora maja rusztowanie (co najwyzej suty o 1mm podskoczą w gore i dol)

5

Odp: co byscie zrobili ?

hehe dobrze to ujoles DUELLO;

6

Odp: co byscie zrobili ?

jedz ostro teraz normalnie...i powiem szczerze nie zrobisz w miecha czy w 1.5 takiej rzeźby zebys wszystkich szokowal...wiec ćwicz normlanie a w nastepnym roku treningowym będziesz mial OK..mialem podobny problem w tamtym roku, byłem w dobrej formi ale nie przygotowywałem sie do rzeźby mozna powiedzieć ze jadę non stop na mase... i sile , rzeźby nie włączam w swoj plan.. tak wiec ćwiczyłem normalnie az to końca lipca gdzie po tym milem tydzień roztrenowania a od wrzeznia od nowa.......sluchaj DUELLOEGO i reszty i CWICZ!!!!!!!

7

Odp: co byscie zrobili ?

ok dzieki hlopaki ; postanowiłem juz,robie masę

DUELLO jesteś pierwszym kolesiem który , przysięgam na wszystko ,jest zajebistym typem !!!!!!!!!!!!!
hehe dobrze mi powiedziałeś ; z sutami tez zes mnie załatwił pierwszy raz w zyciu sie tak smialem z siebie,potym jak ktoś uświadomił mi bezsens mojego myslenia
dzieki ci i thx Reszcie

8

Odp: co byscie zrobili ?

grunt to byc uświadomionym lol

pozdro

9

Odp: co byscie zrobili ?

hehehhehe prawdę mówisz bracie

ale naśmiałem sie jak nigdy,az sie zaksztusilem z beki , z tymi sutami i wogole ^^

10

Odp: co byscie zrobili ?

rob taki trening jak ci rozpisałem , dieta taka jaka masz obecnie
wrzuć aerobu raz w tygodniu 4 min, potem z czasem zwiększaj 2 razy w tyg - stopniowo

jak nagle zaczniesz robi rzexbe a dopiero niedawno skończyłeś cykl to zostanie z ciebie wior
i dopiero będziesz mial schizę

11

Odp: co byscie zrobili ?

heheheh okis ;p

aha Legarddd ;p przypominam ci ze ten 2 cykl nic mi niedal bo był lewy...wal jak huj! ; po tylu zastrzykah nawet slon by sie ruszyl, a tu ani grama _-