Temat: zycie! hlp!

zastanawiałem sie gdzie umieścić ten temam mysle ze w miaro dobrze trafiłem ;p

A mianowicie postanowiłem całkowicie poswiecic sie kulturystyce ponieważ kocham to i naprawdę dzien bez napiecia to dziel stracony.Poprostu kocham to...
Moje zycie wyglada miej wiecej tak ~!: jadę na studia, siedzę tam od rana do jakiejsc 14 godziny ! w miedzy czasie pale dużo papierosow( z czego niejestem zadowolony) przyjeżdżam , zjem coś i ide na trening.Wranam z treningu i jem grając w gry na kompie.Wieczorem ide do panny, wracam późno w nocy i tak dalej !! siedzę czasem przed kompem i gram , albo stoje pod klatka z typami i sie nudze...Mam tedencje do tycia, niemam niewiadomo ile kasy,ale miesięcznie jak hce bede mial na jakieś bialeczko.Kiedy siedzę wydaje mi sie ze tyje,ale kurde co mam robić kiedy sie nuddze..aha i caly mój dzien pale fajki,fajki pale jakieś paczka dziennie , pale na czczo.

Moja prosba polega na tym by ktoś poradził mi co zmienić w swoim zyciu
zeby wczuć sie w ten sport i poswiecic sie na maxa...naprawde chce zyc jak kulturysta a nie jak zwykly hlopaczek który chodzi sobie na silownie...chce tym zyc ale niebardzo wiem jak takie zycie powinno wygladac,to poprawiło by moja samoocene,oraz samopoczucie,napewno znikly by dymy ze tyle,ze dupa mi rosnie itp!!

Prosze napiszcie mi hlopaki jak to powinno wyglądać i co mam zmienić by czuc sie naserio sportowcem a nie tylko hlopcem który ćwiczy czasem na siłowni dla jaj !!!

THX Z gORY
To bardzo ważne dlamnie

2

Odp: zycie! hlp!

Widzisz mateczek81, ja regularnie trenuje od około roku.
Mowie tu o treningu bo doczynienia z kulturystyka mam mniej wiecej czterech, pieciu lat... Do dosyc dlugo.
Przez taki okres czasu trenowałem z moim przyjacielem i partnerem treningowym.
On sie nigdy nie lamal, trenował i trenowal... Ja byłem bardzo gruby.
ważyłem 1 kg przy 175 cm wzrostu.