1

Temat: poczatkujacy - zaczynam od diety

Witam wszystkich! Od około miesiąca obserwuje wasze forum, a dokładnie to ten dzial.
poczytałem sobie troche o tych wszytskich dietach, ale jakoś nadal pozostaje to dla mnie czarna magia.
Dlatego prosiłbym o wskazówki co do diety? chciałem zebyscie pomogli mi ja ulozyc.
Waze 77 kg przy wzroscie 178 cm.
Potrzebuje diety redukcyjnej ponieważ zalega mi troche sadelka.
Jeszcze nie zapisałem sie na silownie, ale zamierzam to zrobić w najblizyszym czasie.
Jakie najlepiej cw.
wykonywać na spalanie tkanki tluszczowej? Czy szpinak jest dobry w diecie? bo jakoś w zadnej diecie go nie zauwazylem... Aha jak wyliczyłem sobie, kalkulatorem podanym gdzieś w którymś temacie, zapotrzebowanie kaloryczne to wyszlo mi coś ok.
26 kcal? Niewiem czy dobrze zapisałem te jednostke... Ile razy w tygodniu cw.
na silowniż Ile razy w tygodniu aeroby? i co brac do tej diety jeszcze dodatkowo? Przepraszam z gory za poziom tych pytań ale jestem laikiem(jeszcze) w tych sprawach.
Dzieki za wszelka pomoc

2

Odp: poczatkujacy - zaczynam od diety

jeśli zaczynasz to zrob najpierw trening obwodowy + 4x w tyg.
aeroby po ok 4 min.
przed sniadaniem lub po silowni.
I zwikeszaj częstotliwość oraz czas.
jeśli takie ci wyszlo zapotrzebowanie to odejmij powiedzmy te 5 - 600kcal i juz masz bilans ujemny

3

Odp: poczatkujacy - zaczynam od diety

Szpinak jak najbardziej jest wskazany podczas diety. Szpinak jest polecany, ponieważ jest niskokaloryczny. W 100 g gotowanego szpinaku jest tylko 20 kalorii. Można go jeść tyle ile masz ochotę. Ważne by mieścił się w Twoim codziennym bilansie kalorycznym.  Dobrze, że myślisz o ćwiczeniach. Bo oprócz diety to one pomagają nam zyskać odpowiednią figurę. Oprócz tego dużo osób korzysta z suplementacji. Ja wspomagam się Trizerem. Ułatwia spalanie tkanki tłuszczowej. Jednak jak każdy suplement diety potrzebuje diety by odpowiednio zadziałać. Dlatego na początek skup się na diecie. Później dodaj kolejne elementy odchudzania.

4