1

Temat: PROHORMONY

Wtam mam pytanko ćwiczę od 5 miesięcy 5 razy w tygodniu po 3 godziny u?ywa3em już supergaina 41 firmy mlo i kreatyny 1 olimpu
zastanawia3em sie nad sprowadzeniem prohormonu z U.S.A ponieważ słyszałem, że u nas nie można go dostać na legalu. Ponieważ mam duże kłopoty z nabraniem masy. Dokładnie chodzi mi i środek uniwersał Animal Stack ale na ile to jest bezpieczne i jakie są efektu uboczne. Prosze o rade odnośnie prohormonow i tego orodnaka. Za posty z gory dziekuje.

2

Odp: PROHORMONY

prohormony saa

skoro w polsce są nielegalne to i jak je zamówisz z usa to tez beda nielegalne

poproś w dzialach doeta, treing i suplementacja o rozpisanie planów żywieniowych i treningowych dla siebie

3

Odp: PROHORMONY

ale jak ze skutkami ubocznymi ??

4

Odp: PROHORMONY

5

Odp: PROHORMONY

jeśli prohormony cie interesują to polecam stronę www.suple.us Prohormony są bezpieczniejsze nizsterydy bo nie maja praktycznie skutków ubocznych Niezla alternatywa.

6

Odp: PROHORMONY

Akurat tak sie składa ze Animal Stack jest dopuszczony na polski rynek ma polskie opisy i tak dalej . Sam prowadzę dwa sklepy z odzywkami i mam to nieraz na polce.

7

Odp: PROHORMONY

Z tego co wiem, kiedyś w Animalu byly PH, co prawda niewiele, ale byly.
Od jakiegoś czasu nie zauwazylem, by dodawali do stackow PH.
Czy coś wyszlo nowego?

8

Odp: PROHORMONY

prohormony są w ANIMAL STACKU, natomiast w ANIMAL STACKU 2 ich nie ma

Power na polce masz napewno Animal Stacka 2 czyli wolnego pd ph

choć są w Polsce sklepy w którym Animal Stack i Animal Test (oba z ph) stoja na polce, ale tak czy owak - legalne to nie jest

9

Odp: PROHORMONY

w usa są zakazane a w polsce jest kilka konkretnych tytułów np 17 i 19 methyl ze sci fita

10

Odp: PROHORMONY

17-Methyl D Stack EX 6 ..........
MARIE możesz coś napisać o tym wiecej, czy coś słyszałeś czy polecasz...czy lepsze od M1T?

11

Odp: PROHORMONY

Sie robi szefie Oto skład tego specyfiku na 1 kaps i komentarze (nie rozpisując sie):