26

Odp: Egg olimp protein

jeszcze niewiem co wybiorę ale coś napewno ale niewiem kiedy ale jak juz wybiorę to napisze co kupiłem

27

Odp: Egg olimp protein

zwróć uwagę na tych co brali dobre bilko (np Loki)i jakie mieli efekty...Ja wogole bialka w proszku ani gainerow nie używałem i co slabe mam efekty? Ty dobrze wiesz co brałeś

28

Odp: Egg olimp protein

Nie zarzucaj mi nic bo jak dawałem fotki to byłem po 665g cp i tyle .... Jakbym coś walił to bym powiedział

29

Odp: Egg olimp protein

Nie zarzucaj mi nic bo jak dawałem fotki to byłem po 665g cp i tyle .... Jakbym coś walił to bym powiedzialznam pare mrocznych faktów z Tojej historii

30

Odp: Egg olimp protein

liderkorkii przeciez ladowales sterydy i teraz sie wypierasz??

31

Odp: Egg olimp protein

ladowal ale teraz a przedtem podobno nie a jak wstawiał fotki to jadł tylko cp nawet nie jadł bialka, trudne?osobiscie Giery nie znam, ale to wynika z jego postów

32

Odp: Egg olimp protein

liderkorkii przeciez ladowales sterydy i teraz sie wypierasz??Kurwa czy wy kurwa nie umiecie czytać pierwsze 100tabs metki przyjąłem miesiąc temu, czyli długo przed wstawieniem zdjec.
Nie wiem wogole czy 1 mety mozna nazwać " ladowaniem sterydami " bo podobnie lepsze efekty uzyskał bym po dobrej krecie niz po tej metce... Pozatym po co mialbym wam tu sciemniac?

33

Odp: Egg olimp protein

liderkorkii przeciez ladowales sterydy i teraz sie wypierasz??Kurwa czy wy kurwa nie umiecie czytać pierwsze 100tabs metki przyjąłem miesiąc temu, czyli długo przed wstawieniem zdjec.
Nie wiem wogole czy 1 mety mozna nazwać " ladowaniem sterydami " bo podobnie lepsze efekty uzyskał bym po dobrej krecie niz po tej metce... Pozatym po co mialbym wam tu sciemniac? liderkorkii dobrze Wiesz ze sobie zartuje, wiem ze od niedawna łykasz to świństwo a wczesniej był cp bo sam nabijałem sie ze na start propagowałeś mono a zaczynasz od stacka...A ty sie na mnie obrazasz?

34

Odp: Egg olimp protein

a chłopaki co myslicie o bialku PROTEIN 8 HI-TEC bedzie lepsze niz ostrowiaż?bo cena wychodzi 1 kg 56 a ostrowia 1kg 44 a wiec niejest taka duza a bialko jest lepsze od ostrowi??

35

Odp: Egg olimp protein

Myslalem, ze mówisz powaznie Imr90Bobek ja jem Protein 85 Hi Tec'a ale niestety ciezko mi oceniać jakość bo to nie kreatyna lecz skład nie jest zły bo nawet dużo tam bcaa i kwasu glutaminowego

36

Odp: Egg olimp protein

A jak rozpuszczalnosc??Lepsza niz ostrowi??Wogole lepiej kupić to bialko niz ostrowie??

37

Odp: Egg olimp protein

Nie wiem bo ostrowii nie mialem.
W letniej wodzie rozpuszcza sie niezle w zimnej juz gorzej a jak z zimnym mlekiem chcesz to tylko blender Ale ja blender mam i nie narzekam

38

Odp: Egg olimp protein

Ja mleka nielubie wiec w wodzie bede rozpuszczał i chyba wezmę z olimpa izolat(na/po treningu)i z hi tec jako uzupelnienie...ale jescze nie teraz musze jescze troche poczekać bo narazie niemam kasy na bialko bo musze w co innego kasę włożyć